Odjezd a první dny

Už asi rok jsme plánovali tento prodloužený víkend a konečně je to tady. Balení nakonec proběhlo poměrně s klidem. Rozhodnutí pořídit rakev (čti "střešní box") se po pár prvních dnech jeví jako správné. Je sice pravda, že v Itálii nám lístek pro vjezd na dálnici vyjel z horního "podavače lístků", který je normálně určen pro kamioňáky, ale to se přístě poladí vjezdem do řady, kde je pouze spodní podavač. Pár dní před odjezdem nám odešel startér, nicméně na to je třeba nahlížet jako na dar z nebes, neboť takhle jsme to vyřešili v pohodě doma (díky Stando), kdežto o pár dní později už by to byla jiná eskapáda. Taky jsme z důvodu aktuálního nesněhového počasí riskli letní gumy. Toliko technikálie.

První cíl je Arco, neb jsme se domluvili s kámošema, kteří byli opodál, že společně zalezem. Cesta byla výjimečna tím, že jsme poprvé spali všichni čtyři v autě. Normálně totiž já s Edisem spávam ve stanu, aby byl zajištěn komfort nás všech. Teď jsme spali systémem jedna dva jedna, aneb na kraji Petra, pak nohami proti sobě kluci a na druhém kraji já. Přičemž Vinc měl hlavu u Petry a Edis u mě. Před spaním jsem chtěl ještě nacpat jednu ze dvou bouldermatek pod auto, ale zjistil jsem, že se tam nevejde. cha-che-chi-cho-chu(j). Nějak mě nenapadlo, že bych to měl zkoušet, protože jsem bral jako samozřejmost, že se tam vlézt musí. Noc byla ale suchá, takže jsem ji jenom hodil na střechu a řešení tohoto problému odsouvám na později.

První dva dny jsme lezli jen několik hodin v Massone, kde je to cca do 15h na slunci a je tam prima plac pro děcka pod skalou.

Další dny dáme bouldering pod oblastí Colodri a v Passo san Giovanni.

Balení. Kluci pohoda na písku.

...na písku.

Massone pod skalama

Lago di Garda

Kapitán a kormildelník v jedné osobě.

Čekání na kávu.

Pohled na starou část Arca z procházky na hrad nad Arcem.

Hrad Buřtík, jak jsme jej z důvodu "rozpečených nožiček" překřtili.

Vinice

Monte Colodri z lezecky méně významné strany.

První italská pizza pro některé z nás. Eda si vybral piccante, načež jsem mu musel veškerý pikantní salám odstranit (= sníst). Ale i tak mu moc chutnala, což je to hlavní.

...ještě jedna před pizerií.

Výhled z ubytování (Nago)


Žádné komentáře :